Thursday, January 26, 2012

Translate english to tagalog please?

DO NOT USE GOOGLE TRANSLATOR.



Haha, it just that I don't use the language too much. So I tend to forget how to speak it, but now I'm starting to catch up! Haha, I'm glad it's Friday today and I get to hang out with friends at lunch and to the mall! It's going to be fun!! I'm glad the weather is so nice today compare to the last few days when it was so humid and hot!!Translate english to tagalog please?
Haha! Hindi ko lang masyadong ginagamit ang lengguwahe. Kaya nalilimutan ko kung paano ito sabihin, pero ngayon nakakahabol na ko! Haha, natutuwa ako't Biyernes na ngayon at makakasama ko na ang mga kaibigan kong magtanghalian at magpunta sa mall! Magiging masaya ito!! Natutuwa akong maganda ang panahon ngayon kumpara sa mga nakaraang araw na sobrang init!!
  • disneymovieclub
  • deathly hallows part 2 trailer
  • No comments:

    Post a Comment