Thursday, January 26, 2012

English to tagalog translation?

kay so, my friend needs to know how to say



'' when i came to here, my english was so bad ! but now its better thank god '' in tagalog



need answers asap ! thanks very much :) %26lt;3 lotssa love.

ps; tagalog speakers please, do not use translators because they can not be trusted.:TEnglish to tagalog translation?
Nang dumating ako dito, ang English ko ay hindi magaling. Pero ngayon ay umasenso na salamat sa Diyos.English to tagalog translation?
A more colloquial, less formal translation would be:



Nang dumating ako rito, ang sama ng english (or ingles) ko. pero ngayon okay na. salamat sa diyos!English to tagalog translation?
"Nung dumating ako dito, ang Ingles ko ay napakapalpak. Pero mas salamat sa Diyos at mas maayos na ngayon."

No comments:

Post a Comment